تاريخ انتشار: سه شنبه 19 دی 1402 - 09:49

بازتاب خبری رونمایی از کتاب"سالکی که به داعش پایان داد" در مالزی

رونمایی از کتاب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان "سالکی که به داعش پایان داد" در روز پنجشنبه 14 دی ماه 1402 مقارن با 4 ژانویه، در محل رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، کوالالامپور، صورت پذیرفت که در سایت های خبری بازتاب داشته است.

در این مراسم که با حضور سفیر محترم ج.ا.ا. جناب آقای ولی الله محمدی صورت پذیرفت، در ابتدا پس از قرائت کلام الله مجید، رایزن فرهنگی ج.ا.ا. با اشاره به شخصیت ویژه سردار سلیمانی به هفت ویژگی شخصیتی ژنرال سلیمانی اشاره کرد و ضمن همدردی با بازماندگان فاجعه تروریستی کرمان در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار اسلام بیان کرد: اگرچه سردار سلیمانی امروز در بین ما نیست، ولی بر اساس آیه صریح قرآن حیات واقعی و جاودان از آن شهداست. از اینرو شهید سلیمانی پس از شهادت نیز خبرآفرین بوده و استقامت و پایداری را برای تمامی آزادگان جهان به ارمغان می‌آورد.

در پایان این مراسم با حضور سفیر و رایزن فرهنگی کشورمان مراسم رونمایی از کتاب صورت پذیرفت. نشانی اینترنتی خبر بازتاب این مراسم در سایت های خبری:

https://docs.google.com/document/d/1OwcYWNOGBcdirqWcaQzdH9vfJWjZ7i-R/edit?usp=drive_link&ouid=116712339967201609783&rtpof=true&sd=true