تاريخ انتشار: شنبه 4 آذر 1402 - 10:58

رونمایی از کتاب آموزش زبان فارسی ((فارسی یاد بگیر)) برای کرد زبان ها

به همت وابستگی فرهنگی ج.ا.ایران در بغداد، کتاب آموزش زبان فارسی (( فارسی یاد بگیر)) برای کرد زبان هابه چاپ رسید. این کتاب 672 صفحه ای توسط آقای " دلزار بیشه ای " نوشته شده و گروه های زبان فارسی دانشگاه های داخل ایران و همچنین دانشگاه صلاح الدین اربیل با نویسنده کتاب همکاری نمودند.

 

 

 

 

 

کتاب (( فارسی یاد بگیر )) با حضور سید مالک هاشمی وابسته فرهنگی ج.ا.ایران در اربیل در "مرکز پرورش فکری جوانان کردستان "رو نمایی شد در این مراسم آقای هاشمی ضمن تشکر از نویسنده کتاب گفت ، اشتراکات فرهنگی و مراودات اجتماعی و اقتصادی فی مابین جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق باعث می شود که یادگیری زبان اولویت قرار گیرد و زبان شیرین فارسی برای کرد زبانان بسیار آسان می باشد چون ریشه کلمات کردی به فارسی برمی گردد و همین باعث انگیزه بیشتر برای یادگیری زبان فارسی برای کرد زبانان است. وی در ادامه افزود : ما آمادگی داریم کلاس های آموزش زبان فارسی را در "مرکز پرورش فکری جوانان کردستان" برگزار کنیم و در این زمینه همکاری های لازم را داشته باشیم .

آقای ادریس "رئیس مرکز پرورش فکری جوانان اقلیم کردستان"،  ضمن تشکر از حضور وابسته فرهنگی از همکاری ایشان با مرکز فرهنگی تشکر و قدر دانی نمود ، وی از برگزاری دوره های آموزش زبان فارسی استقبال نمود.