تاريخ انتشار: چهارشنبه 27 ارديبهشت 1402 - 13:39

نشست مجازی "فرصت‌ها و چالش‌های ترجمه و نشر در سریلانکا" ۲۷ اردیبهشت‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نشست مجازی "فرصت‌ها و چالش‌های ترجمه و نشر در سریلانکا" به میزبانی و همت مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی روز چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه در سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

در این نشست، بهمن معظمی گودرزی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سریلانکا، ویمال ویراوانسا نماینده مجلس و مولف کتاب داستان‌های پنهان و خانم نورالعین مولف کتاب فرشتگان نورانی (زنان مسلمان نویسنده سریلانکا) به صورت مجازی سخنرانی می کنند.

علاقه‌مندان به این نشست مجازی می توانند ساعت 17 الی 19 به نشانی محل مراسم واقع در سالن ملل ،طبقه همکف، راهرو اصلی ،غرفه مرکزساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مراجعه کنند.

شایان ذکر است، مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سالن ملل، طبقه همکف، راهرو اصلی، مجموعاً با 200 عنوان کتاب ترجمه شده دو سال اخیر، آماده پذیرایی از بازدید کنندگان و مخاطبان در حوزه نشر بین الملل است.