تاريخ انتشار: دوشنبه 25 ارديبهشت 1402 - 11:20

نشست «فرصت‌ها و چالش‌های نشر کتاب در اسپانیا» روز دوشنبه (25 اردیبهشت‌ماه) در سالن بین‌الملل سی‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نشست «فرصت‌ها و چالش‌های نشر کتاب در اسپانیا» روز دوشنبه (25 اردیبهشت‌ماه) به همت مرکز ساماندهی ترجمه و نشر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سالن بین‌الملل سی‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

در این نشست، محمدمهدی احمدی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا و مدیر انتشارات ماندانا در اسپانیا بصورت مجازی سخنرانی می کنند. علاقه‌مندان به نشست «فرصت‌ها و چالش‌های نشر کتاب در اسپانیا» می‌توانند روز دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه ساعت 14 الی 16 به نشانی محل مراسم واقع در سالن ملل، طبقه همکف، راهرو اصلی غرفه مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مراجعه کنند.

شایان ذکر است، مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سالن ملل، طبقه همکف، راهرو اصلی، مجموعاً با 200 عنوان کتاب ترجمه شده دو سال اخیر، آماده پذیرایی از بازدید کنندگان و مخاطبان در حوزه نشر بین الملل است.