تاريخ انتشار: جمعه 13 ارديبهشت 1398 - 16:30

نجف قلی حبیبی: نقش مؤثر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در برقراری ارتباط بین دانشمندان ایرانی و خارجی

پژوهشگر فلسفه اسلامی در غرفه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران بر نقش مؤثر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در برقراری ارتباط بین دانشمندان ایرانی و خارجی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نجف قلی حبیبی، پژوهشگر فلسفه اسلامی و عضو هیأت امنای سازمان اسناد و کتابخانه ملی در گفت‌وگو با خبرنگار این سازمان، درباره چگونگی برقراری ارتباط حوزه دانشگاه و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: آثاری زیادی منتشر شده و تقاضایم برقراری ارتباط بیشتر بین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دانشگاه‌ها است و جایی برای بحث و تبادل نظر بین حوزه و دانشگاه در خصوص کتاب‌های جدید باشد تا جوانان با آثار جدید آشنا شوند.

حبیبی در رابطه با طرح تاپ نیز عنوان کرد: بخش ترجمه و انتقال فرهنگ‌ها از قدیم در شهرهای مختلف رایج بوده است و مهم آنکه این روحیه به وجود بیاید که محدود به چند بخش نشود و بین دانشمندان ایرانی و خارجی از راه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ارتباط برقرار شود و انتقال فرهنگ صورت گیرد.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: لازم است که مسلمانان با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و انتقال فرهنگ صورت گیرد و نقش دانشگاه‌ها در این زمینه بنیادی است.